22 decembrie 2010

Vitamina A pentru par si ten, pret Vitamina A uleioasa

Vitamina A pentru par si ten, pret Vitamina A uleioasa care se pare ca este buna pentru caderea parului si pentru ingrijirea tenului, avand proprietati anti-imbatranire.

Pret Vitamina A uleioasa la farmacie 3 lei la sticluta de 10 ml. Nu e scumpa. Trebuie sa masezi tenul si este buna si pentru eliminarea vergeturilor. Pentru tratament par nu am incercat, dar cred din ce am citit pe un forum am vazut ca da rezultate mai ales daca e in combinatie cu ulei de masline, galbenus de ou si ulei de richin. Se face un preparat cu care te dai pe cap.

Daca ati incercat vitamina A pentru par si ten astept pareri la comentarii. Pretul nu e mare in comparatie cu alte creme si se gaseste de cumparat in farmacii.

Related posts:



9 comentarii :

Anonim spunea...

vitamina A pusa direct pe piele o arde...conteacteaza-ma la eu_nord_lazio@yahoo.com

Anonim spunea...

eu o folosesc pt ten si este foarte buna
se cunoste o schimbare de la prima folosire

Anonim spunea...

Pana la urma ajuta sau nu tenul?!?! :-s

Anonim spunea...

Eu folosesc pentru par in combinatie cu uleiul de ricin...

Anonim spunea...

este buna pentru ten in combinatie cu miere si galbenus de ou

Anonim spunea...

Pusa direct pe piele o va arde. Eu asa am patit. Poate depinde si de ten (eu am tenul normal spre uscat). Am ajuns la dermatolog sa repar ce a deteriorat vitamina A.

Anonim spunea...

Pina la urma este buna ??

Anonim spunea...

pentru par, da in combinatie cu ulei de ricin, ulei de masline si galbenus de ou......pentru ten...nu stiu

mady spunea...

eu am tenul gras si am folosit capsule gelatinoase de vit a (le intepam cu un ac si lichidul mi-l aplicam pe fata si gat) si nu am patit nimic...rezultate se vad dupa o utilizare continua...eu nu am avut rabdare :(