31 mai 2010

Aqua Park Deva: preturi Aqualand Deva program

Aqua Park Deva: preturi Aqualand Deva program. Adresa zona stadion Cetate.

Noul parc acvatic s-a deschis. Se intinde pe o suprafata de 4.200 de metri patrati. Complexul are cinci bazine de inot cu dimensiuni diferite, atat pentru copii, cat si pentru adulti. Nu lipsesc tobogane subacvatice, sala de forta, saune(tunisiană, finlandeză, salină şi clasic), jacuzzi sau vibromasaj. În incinta Aqualand este amenajat şi un restaurant cu 100 de locuri pentru cei care se distrează în complex. Valoarea totală a investiţiei din judetul Hunedoara este de 30 milioane lei.

Program zilnic, orar: Luni orele 14-22, marti - vineri de la 09.00 la 22.00. Sambata si duminica Aqua Park este deschis intre orele 10.00-22.00

Aqualand Deva preturi intrare : adulti 3 ore 20 lei, o zi intreaga 40 lei; copii 3 ore 15 lei, o zi intreaga 30 lei, tarife cu reducere ptr copii si pensionari din orasul Deva, date contact aqua langa stadion.

Related posts:



25 de comentarii :

Anonim spunea...

poate se amana din nou deschiderea aqua park land deva
din 2009 tot asa zic, ca se inauguraza

Anonim spunea...

s-a deschis Aqua Park Deva ? cat costa intrarea ?

Anonim spunea...

a fost cineva la Parcul acvatic de la Deva sa ne spuna cum este

Anonim spunea...

Inca nu s-a deschis nu e interes s-al termine trebuie sa mai termine niste BANI

Anonim spunea...

pai am fost ieri si am vaut ca au facut parcare si tot cred ca dew va deschide luna asta sau urmatoarea

Anonim spunea...

se va deschide in 21 decembrie pt public

Anonim spunea...

si se va organiza si revelion in incinta Aqualandu-lui

justice spunea...

25 lei timp 3 ore
40 lei toata ziua
elevi,studenti si pensionari 5 lei
set by justice

Anonim spunea...

deci s-a deschis?

Anonim spunea...

am si eu o fetita de 2 anisori si as vrea sa merg si eu la deva poate sa imi spuna cineva preturile reale

Anonim spunea...

foarte frumoas la aquapark deva
bazinele sunt cam mici, dar pentru copii este superb
3 ore este suficient, dar este putin cam scump pentru cei care nu sunt din Deva

Anonim spunea...

boschetarilor ati deschis dar pentru copii nu faceti nici o reducere,le-au dat bilete de la scoala si cind au mers acolo le-a zis ca numai pina la ora 14 le face reducere si sfirsitul de saptamina nu au dreptul la reduceri,majoritatea copiilor sunt pina la 13-14 la scoala,de ce le-au mai dat biletele?domnule primar esti un nesimtit nu te gindesti nici la cei mici.

Anonim spunea...

rog frumos sa imi spuna si mie cineva daca chiar se merita sa merg din sibiu pana acolo,cu fiica mea.

Anonim spunea...

"Aqualand Deva preturi intrare : adulti 3 ore 20 lei, o zi intreaga 40 lei; copii 3 ore 15 lei, o zi intreaga 30 lei, tarife cu reducere ptr copii si pensionari din judetul Deva, date contact aqua langa stadion."
DE CE NUMAI PENSIONARII DIN JUDETUL DEVA SI CEI DIN JUDETUL HUNEDOARA NU ?

Anonim spunea...

CAM SPUMP ......

Anonim spunea...

STIE CINEVA UN NR. DE TEL. DE LA AQUALAND DEVA?AU SI RESTAURANTE IN INCINTA SAU MERGI CU MANCAREA DIN GEANTA, LA TINE? APA ESTE CALDA SAU TREBUIE SA FIE CALDA...

Anonim spunea...

:)))=))auzi ca judetul deva

Anonim spunea...

este super

Anonim spunea...

deci copii trebe sa chiuleasca de la sc pentru merge la aqualand pentru reducere
mai bine ne lasati toate ziua si in timpul liber

Anonim spunea...

prea scump ... nu se merita daca nu esti din zona

Anonim spunea...

Mi se pare cel mai tare aquapark

Anonim spunea...

datim si mie pretul cu telecabina urcat si coborat va rog

Anonim spunea...

Am si eu o intrebare de unde iau un nr de telefon sa ma informez mai bine?

corina spunea...

Aqualand Deva este o mare teapa din punctul meu de vedere!sa va dau cateva exemple:mare tam-tam ca au bazin cu valuri-insa nu precizeaza ca se da drumul la valuri doar timp de 10 min pe ora!!!!!adica toata lumea asteapta cu nerabdare cele 10 min cand e o inghesuiala de nedescris ,dupa care astepti urmatoarele 10 min din urmatoarea ora!o mare prostie adica!
Pe noi nu ne-au lasat sa intram fara slapi,pt ca se pare k asa e regulamentul(lucru pe care au uitat sa-l precizeze pe site ,evident!)avand in vedere k veneam de la Timisoara,ne-am cumparat slapi de acolo,k doar asta era si scopul,banuiesc!nu asta e problema pana la urma ,ci faptul ca jumatate din cei care se aflau in strand nu aveau slapi,dar se pare k obligativitatea nu se aplica tuturor!
atitudinea personalului sub orice critica:doamna care era la receptie vorbea cu fiul ei la telefon despre ciorba cand am vrut sa-i spun ce m-a nemultumit!
In concluzie atitudine tipic romaneasca,asa ca nu e de mirare ca toti timisorenii prefera sa mearga la Szeged!diferenta este de la cer la pamant!avand in vedere k am fost si la Deva si la Szeged ,va recomand a 2 a varianta.Nu o sa va para rau si din Timisoara cel putin,distanta pana la Szeged este mai mica.

Anonim spunea...

deci pana la urma nimeni nu a raspuns la intrebarea daca apa este calda sau ar trebui sa fie??????????