2 ianuarie 2010

Urania nume Simona Varzaru contact adresa cabinet

Astrolog Urania nume real Simona Varzaru contact adresa, telefon , e-mail, cabinet astrologie, daca vreau sa-i scriu.

Simona Varzaru alias Urania este istoric si profesor universitar, face previziuni si horoscop-ul Urania cel mai citit din Romania. Abordeaza atat zodiile dar si predictii si prognoze economico-politice.

Cum o pot contacta pe Urania care face emisiunea Pasul Fortunei la B1TV.  Un mail, un telefon, orice aveti. Am cautat pe internet si nu am gasit.

Related posts:



23 de comentarii :

Anonim spunea...

chiar nimeni nu are adresa de mail sau telefon Urania ? nici pe site la B1TV nu este

Anonim spunea...

felicitari pentru previziunele din 2010 sinteti cea mai buna cea mai exacta si fara exagerari cel mai bun astrolog din eoropa felicitari

Anonim spunea...

nu aveti egal sinteti inegalabila cea mai tare

Anonim spunea...

Va multumim din suflet pentru previziunile pentru 2010.Doamna Simona , felicitari , sunteti geniala, se vede ca va daruiti acestei pasiuni cu tot sufletul. Feliciatri inca o data si mii de multumiri!

Anonim spunea...

De o ora caut pe net numarul de telefon sau adresa astroloagei Urania.Chiar nu exista?Dati-mi un site ceva,va roggggggggggg

Anonim spunea...

urmaresc cu placere emisiunea doamnei Simona pe b1tv si pot sa zic ca este totul adevarat.va ascult cu placere si tin cu strictete ce spuneti .Va multimesc

Anonim spunea...

se pare ca este o problema comuna. Incerc sa gasesc o adresa de contact, un numar de telefon a doamnei Simona Varzaru (Urania)si nu dau nicicum de ele. Daca cineva stie aceste detalii, il rog sa le publice sau sa indrume unde pot fi gasite. Multumesc

lilioceanu spunea...

Mi-as dori f. mult sa stiu de unde pot gasi muzica , pe care o pune , la emisiunea Pasul Fortunei.E o persoana deosebita, doamna Simona , si cred ca este una dintre cele mai serioase si valabile persoane , din aceasta tara(cel putin dintre cele care le vedem la tv.)E de toata admiratia, se vede si se simte din vocabularul dansei, din felul de a fi , ca este cu mult superioara multora. Pacat, doar ca a ales sa prezinte emisiunea , fara a ne da privilegiul de a ne bucura de prezenta ei, in direct...sau chiar daca nu in direct , macar sa o vedem.Ar fi pt mine cel putin (si sunt sigura ca nu sunt unica )o bucurie si o incintare !

Anonim spunea...

Sunt de acord cu voi: d-na Simona Varzaru este de departe un om deosebit. Pe langa faptul ca, din pacate, nu poate fi contactata, mai are si aparitii in emisiuni, pe care eu personal nu le cunosc nici ca denumire, nici ora si zi de difuzare, nici canalul de televiziune.
Ma poate ajuta cineva?

Anonim spunea...

Nu stie nimeni cum se poate lua legatura cu d-na Simona Varzaru?

Anonim spunea...

Eu caut pe net de mai bine de un an datele de contact si nu am gasit nimic. Cred ca cel mai bine este sa intrebam la B1

Andre spunea...

As vrea sa stiu si eu cum e cu ascendentul-adica dupa 30 ani ascult horoscopul de la ascendent sau cum?

Anonim spunea...

Si pe mine ma intereseaza o adresa de contact a Uraniei. Sa inteleg ca nu are relatii cu oamenii???? Cum am putea proceda??? Daca te bucuri de increderea oamenilor nu ar trebui sa fii si "deschisa" catre ei??

Anonim spunea...

Cine eşti, distinsă doamnă? Vrem să ştim şi noi ce studii ai, unde lucrezi, d-astea.

Anonim spunea...

Oameni buni exista si alti astrologi. Si eu o apreciez intr-o anumita masura pe Urania si ascult previziunile ei si credeti-ma ca de multe ori bate campii cu multa gratie. Merita sa cunoasteti personal astrologi adevarati care sa va faca astrograma personala. Ceea ce vedeti la tv. e pur comercial sa umple spatiul de emisie iar unii " astrologi " sa- si faca reclama.

Anonim spunea...

In primul rand un mesaj pentru "Anonimul din 28 noiembrie 2010, 12:47 --- Nu crezi ca esti un pic invidioasa? Oricum parerea ta nu conteaza.
Doamna Simona Varzaru, Urania este MINUNATA. O stimez si o apreciez foarte mult. Cred ca toti si-ar dori sa ajunga la ea, dar cred ca nu se poate din pacate. Ar ajuta multa lume.

Anonim spunea...

Scrie aici că sunteţi istoric şi prof universitar. La ce facultate predaţi, stimată doamnă? Aş vrea să ştiu şi eu, ca mulţi alţii, numele acestei ilustre universităţi care vă acceptă disertaţiile. Uite câtă lume bună vă admiră şi dv., o fiinţă aşa de elevată ptr aşa lume selectă, ar fi cazul să le ascultaţi câteodată păsurile. După cum spune antevorbitoarea mea, aţi ajuta multă lume. Aş vrea să conosc şi eu cel puţin un student d-al dv să-mi spună despre graţioasele dv cursuri. A-propos, ce curs predaţi? D-astea aş vrea, dacă se poate. Cu stimă!

tampa Maria spunea...

lA MULTI ANI,as dorii sa aveti bani foarte multi si o sanatate de fier din anul 2011 si pana la moarte si stiti dece poporul roman are nevoie de dvs.bani multi, foarte multi ca sa va faceti o televiziune unde orice om din Romania sa poata apela oricand stiind ca v-a putea vorbii cu dvs,sanatate multa pentru ca munca pe care o faceti este foarte grea,a raspunde nevoilor altor oameni nu este usoara,oricum avem nevoie de dvs,mare nevoie,de ce nu putem ajunge usor la dvs?de ce oamenii care au mare nevoie nu pot sa va contacteze?ajutati-ne,avem nevoie,candidati la presedentie si va alegem cu ochii inchisi/multumesc ca macar asa m-ati ascultat,sau poate nu?

Anonim spunea...

buna seara, ma numesc Bogdan si sunt din Arad. De ceva vreme practic terapiile complementare si sunt intr+o cautare permanenta. Maine, 7 ian 2011, voi fi in Bucuresti toata ziua si mi-as dori foarte tare sa imi stabilesc o intalnire cu Dna Simona deoarece am descoperit o multitudine de elemente extrem de interesante care analizandu-le impreuna ne-ar fi de foarte mare ajutor amandurora si tuturor celor din jurul nostru. Va rog sa ma credeti ca daca as fi gasit ceva informatii de contact as fi incercat eu sa iau legatura cu dvs dar din pacate pe net nu am gasit nimic.

Dna Simona va rog frumos sa ma sunati dvs (0758476595) si sa imi acordati maine cateva minute...va garantez ca nu va va parea rau!

Va multumesc pt atentia acordata citirii acestui mesaj si va doresc o seara minunata!

Anonim spunea...

Stimati tineri: apelativul d-na Simona, nu este permis decat celor apropiati domniei sale (sau cu acceptul expres )Mai corect ar fi sa va adresati cu "d-na prof.Varzaru"
Merita acest respect si nu numai dansa ci si alte personalitati publice, ne place sau nu ne place acest punct din codul manierelor.
Cat priveste contactul cu distinsa doamna, nu cred ca are timpul, si nu intra in preocuparile dansei , in a ne asculta pasurile si a ne indruma viata fiecaruia.Emisiunea "URANIA" ofera destule detalii pe zodii (saptamanal)din care putem spicui fiecare din noi,ceea ce e important.
Cu deosebit respect
stefanna

dana pamfil spunea...

a auzit careva de mandala cosmica? stie cineva ceva despre flori si cercuri? e cineva treaz?

Anonim spunea...

am auzit eu de "mangleala cosmica" in Romania

Anonim spunea...

Bine spus!